בשנה האחרונה אני סבלתי מאוד מבעית עין יבשה ובלפאריטיס. לא עזר לי שום טיפול עד שהגעתי לפרופ' ארז צומעי. בזכות סידרת הטיפולים שאני עוברת במרפאה שלו חל שיפור משמעותי במצבי ועל כך אני מודה לו מאוד.
רוזנסקי שיינדל
פגשתי פרופסור ואסיססטנט שמדברים עם הלקוח בגובה העיניים. לפני כל פעולה הסבירו מה עומדים לעשות. ענו לכל שאלה ששאלתי.
פנחס פרץ
טופלתי במרכז לעין יבשה בבאר שבע בהנהלתו של פרופסור ארז צומעי, קיבלתי יחס אדיב, סובלני ומסור, הוסבר לי באופן משביע רצון אודות עין יבשה ובלפריטיס, פרופ׳ צומעי המליץ לי על טיפול שלימים הוכח כיעיל מאד. ממליצה בחום על המרכז לעין יבשה בניהולו של פרופ׳ צומעי.
סיניה חזן